No Mission on Mission Beach - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Richard en Marieke - WaarBenJij.nu No Mission on Mission Beach - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Richard en Marieke - WaarBenJij.nu

No Mission on Mission Beach

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Richard en Marieke

02 Februari 2016 | Australië, Melbourne

Door het verlies van Roger Federer, wat een verschrikkelijk verdriet opleverde ;), hebben we ons gestort in het nachtleven van Melbourne. Heerlijke avond, dansjes gemaakt, leuke mensen ontmoet en heerlijk buiten gestaan. Vooral dat laatste, het buitenleven, wat is dat toch een heerlijkheid. Op zondag een heerlijke stranddag gehad en 's avonds zelf gekookt...... kipfilettje met zoete aardappel en broccoli.... gezonde Hollandse pot. 's Avonds op de bank de finale gekeken van de Australian Open, mooie pot, verwachte uitslag. Maandags de fietsen teruggebracht, de tassen weer gepakt en een taxi genomen naar Melbourne Airport.
Klein uurtje vertraging mocht de pret niet drukken en vlucht 2 is weer achter de rug. (een rotvlucht volgens mijn principes, Rich heeft de halve weg liggen tukken en vond het natuurlijk een heerlijke rit......)

In cairns geland, auto opgehaald en naar mission Beach gereden. 1.5 uur van Cairns.
WAT EEN HITTE!!! heerlijk, maar nog wel even wennen. Melbourne viel een beetje tegen qua temperatuur, hier het tegenovergestelde.
Vannacht 26 graden, vandaag overdag 35. Ik heb werkelijk nog nooit in zo een warme zee gezwommen. In Nederland zou je denken dat je in een kinderbadje ligt.........
zelfs nog even ge-beach-balled, maar na 5 minuten opgegeven...... hangen, tukken, eten en vooral veel drinken. Dat was onze dag vandaag. Verukkelijk!
straks thai eten, via trip advisor een aanrader!

Vannacht nog hier slapen (Castaway Resort en Spa), morgen weer verder langs de kust richting Airlie Beach. Daar stappen we op 6 februari op een boot voor 3 dagen.

Lieve groepjes,
Marieke en Richard.

• 02 Februari 2016 - 15:14

Arlène:

WTF happened to your hair Ricardo?

• 03 Februari 2016 - 13:53

Ria:

Ohh, dat klinkt allemaal super zeg. Heerlijk genieten. Veel plezier. Ik ga even Google waar jullie nu precies zitten.

• 03 Februari 2016 - 18:48

Sabine :